♥ Dag 05 – Vad är kärlek?

2010-11-26 @ 15:44:10<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Kärlek... Det är ju ett väldigt svårdefinierbart ord. Svårt att sätta fingret på exakt vad liksom. Men jag är en sån person som tycker om de där småsakerna. De små orden eller handlingarna som visar att man bryr sig. Jag tycker tex att det är helt underbart att bara sitta brevid varandra och hålla handen. Behöver inte vara så mycket mer. Eller om Stefan har vart och handlat och så kommer han hem med typ en chokladbit eller något för att han tänkte på mig. 

På tal om det föresten så gick Stefan och Tommy in på en mack när vi skulle åka till Ullared, Marita och jag satt kvar i bilen. Så när killarna kom tillbaka så hade Stefan köpt en lakritspipa till mig. För att "han tänkte på mig när han såg dom". Sånt är kärlek för mig. De små sakerna som förgyller dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0