Måndag igen då...

2010-10-18 @ 06:59:00<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Tiden går ganska fort nu för tiden. Det är redan måndag och jag går in i min sista vecka på VFU:n. Idag har vi ingenting planerat. Stefan jobbar em den här veckan så Hugo och jag är ensamma hemma. Inte kan vi ta oss någonstans heller eftersom Stefan körde sönder bilen igår igen. Så det var ju liksom bara att beställa bildelar och se glad ut. *Suck*

Men denna veckan är lite händelserik i alla fall. I morgon ska jag först till MVC och mäta/lyssna på magen. (♥) Sedan bär det av till sjuntorp och efter jobbet så kommer studiegruppen hit för ett försök till plugg. Vi måste verkligen plugga nu. Det är så svårt tycker jag när man inte kan göra någonting själv. När man är så beroende av de andra för att komma någonstans...

Sedan blir veckan lugn igen fram tills på söndag då vi ska på kalas. Det är Stefans pappa, farfar, farmor, lillasyster, faster och Hugo som ska firas. (Här slösar vi inte på onödiga kalas inte. Slå ihop allt så räcker det att man ses två gånger om året. ^^ Haha eller va va de du sa Kjelle? ;) )

Nej nu blir det sista rushen innan det är dax att gå till bussen. Haha fick omedvetet in ett litet rim där med. Men hoppas idag blir en bra dag! För alla.

Kommentarer
Postat av: Kjelle

jo det stämmer allt, men du glömde dig själv, du har ju också fyllt år ;-) Sen så är det ju miljömässigt tänkt också, tänk vad vi spara på miljön på detta sättet, så ni kommer också att få en fin moder jord att leva på, och sen vidare till Hugo och bäbis o.s.v.. ses på söndag kram kram kjelle

2010-10-18 @ 10:46:12
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

ja, jag tycker det va jätte gott =)

2010-10-18 @ 18:53:58
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Jag tcykte detta var väldigt gott =) Smakar typ bara hallon! =)

2010-10-18 @ 18:58:23
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0