Nattresa

2010-10-21 @ 07:16:20<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Igårkväll blev en underlig kväll. I alla fall för Hugo kan jag tänka. Stefan kom hem vid 8 och vi åkte till affären och handlade det nödvändiga som fattades här hemma. Sedan åkte vi hem, packade upp och bytte om till pyjamas. So far so good. Men sen så istället för att hoppa i sängen så hoppade vi in i bilen. Vi åkte upp till min mamma i Munkedal och hämtade lite grejjer som vi tingat i flytten. De flyttar ju till VBG på fredag så det var väl tid att ta hem det då.

Vi fick en flyttlåda med dvd-filmer, två med LP-skivor, en TV, hägtalare till stereon och en låda med jag vet inte vad. En massa sladdar och småsaker. Stefan har nog koll på vad det är i den. ;P Sedan fick jag några tjockiströjor som Steffo hade växt ur, eftersom jag inte kommer i mina tröjor längre, och en del av Stefans börjar bli lite tighta med. *Tjockis* Men så nu har jag en tre-fyra till iaf. Det är ju alltid roligt!

Nej nu ska jag bege mig till sjuntorp för näst sista gången den här terminen. Ha så kul alla ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0