BVC

2011-12-13 @ 12:18:58<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag bär det av mig bvc igen så får vi se hur mycket lillprins Bus växt på dessa två månader då. Jag hoppas väl på lite mer än 200g. 
Hehe. Annars är det väl något som är konstigt med ongen om han inte gått upp mer på fyra månader...
Och någonting borde ju ha tillkommit på längden eftersom jag den senaste månaden har plockat bort i stort sett allt i 62 och även en hel del i 68. Här hände det grejjer så ja... Jag hoppas bara att mätstickan ser det också.

Annars så får nu sköterskan en sista chans. Jag ska ta å kolla upp vad den andra heter så jag kan önska henne om inte det här mötet blir bra heller. Då har hon ju ändå fått tre möten på sig att bevisa att man kan träffas utan att hon behöver racka ner på mig.. :(

Nu håller vi tummarna på en spurt i kurvorna. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja usch, hemskt om man inte trivs med sin BVC-sköterska..hon ska man ju ändå ha i vad är det 5 år? Då vill man ju känna någon slags förtroende och att hon är positiv även om ungen växer/väger dåligt.

2011-12-13 @ 15:07:24
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Camilla - Nova & Lex mamma

Hur gick det nu då? :) Var hon trevligare? Puss!

2011-12-13 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0