Sådan far sådan son.

2011-12-01 @ 22:23:38<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Den här veckan har varit väldigt mycket. Se... jag kan knappt skriva. XD
Barnen har sovit borta en del och vi har haft full rulle här hemma. Vi har bland annat vart i Ullared och införskaffat julklappar så nu har vi två stycken kvar som jag ska ge mig ut och köpa, som vi inte hittade någonting i Ullared. 
Nej. Jag ska sluta, det blir inget bra det här... Men jag tror att min minsta är ganska lik sin pappa... :P Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Agneta F

Jisses vad lika dom är. Jag tyckte Hugo var lik Stefan men Rasmus är snäppet värre. :-)

2011-12-02 @ 08:06:19
Postat av: Jen

Munnen o näsan.. Men ögonen e från dig :)

2011-12-03 @ 00:51:11
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0