Fel fel fel fel

2011-02-06 @ 01:53:34<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag har inte kännt av någonting idag. Alls. Anna Lena hämtade Hugo och Mongo förut för hon är säker på att vi ska åka in inatt. Jag är inte lika säker. Men det ska bli ganska skönt att få sovmorgon i morgon. =) Och om det nu skulle hända någonting i alla fall är det skönt att veta att jag slipper oroa mig och bråka med Hugo. 

Nej nu ska jag gå å lägga mig. Det är väl lika bra att sova ett par timmar när man ändå kan. ;) God Natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom ut nu lilla Rasmus!! =)

Härligt att få vara er själva såhär inför hans ankomst =) Hoppas bara han väljer att kika ut alldeles snart då =)!!



Jag håller tummarna

2011-02-06 @ 18:34:32
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0