Färdig!

2011-01-19 @ 13:48:28<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Nu har jag städat klart, vart nere i källaren med sakerna som ska ner dit, duschat och till och med hittat lite ställen att ställa våra kort på. Jag har ju fått ta ner min fotovägg tyvärr eftersom vi har fått ställa garderoben där istället. Så alla korten har blivit liggandes och väntat på någonstans att vara. Nu har jag hittat plats för fem av korten i alla fall. =)



På vårat databord står numera jag och Stefan. ♥





Och på "bokhyllan" står våra syskon och Hugo. =)


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Jag vet inte riktigt än, de beror lite på när Jörgen går upp på söndag, annars får jag nog ta med mig William. Va de kl 12?

2011-01-19 @ 22:18:52
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Linda

Näää! ;p

Haha har ni också en från Nestle eller är det någon annan? :D

2011-01-19 @ 23:18:28
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0