Idag...

2011-01-18 @ 09:41:40<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Bär det av till skolan och in till stan. Jag ska lämna in en uppgift och så ska jag hämta en uppgift. Förhoppningsvis är det sista gången jag behöver åka in till skolan på väldigt länge. XD

Sedan ska jag ta en tur till Kappahl och hämta ut en gratis body till Rasmus. :D Det är ju aldrig fel! Får se vad det blir för någon. :P

Efter det bär det av till posten. Många sysslor blir gjorda idag känns det som. Jag ska väga två paket som jag ska skicka iväg och se vad frakten kommer att gå på. Men förhoppningsvis inte allt för mycket. (Det är ju iofs inte jag som betalar den ändå men man vill ju ändå att det ska bli så billigt som möjligt.

Nej nu ska jag gå och borsta mina tänder och sedan packa ihop paketen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0