Lördag

2011-01-22 @ 12:49:12<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag är det Lördag och Stefan jobbar som vanligt. Jag har fortfarande ingenting speciellt att prata om här känner jag, men jag skriver väl ner några rader i alla fall. :P

Idag ska vi på kalas hos min kusin Sebastian när Stefan har slutat och vi gjort oss i ordning. Annars händer det inte så mycket. Jag håller på att plocka upp lite saker som ska stå framme på borden i morgon när det är loppisfika här hemma. :D

Vi har tittat på Toy Story 3 idag jag och Hugo. Men jag vet inte alls om jag tyckte att den var så bra... Jag gillar nog andra filmer från Pixar bättre ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA, då måste han VERKLIGEN ha varit snussugen! Om han var beredd att göra det. Det var nästan så att jag tänkte skita i det, men då hade jag varit tvungen att såga upp låset och det kändes ännu mera ovärt!

2011-01-22 @ 20:26:07
Postat av: Linda

Haha nej jag kan tänka mig det ;)

Tror det är enklats för alla om jag bara slutar städa i hans rum ;)

2011-01-22 @ 20:44:46
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0