Polarn och Pyret

2011-01-15 @ 16:08:02<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag är inte mycket för POP... Av den enkla anledningen att jag tycker att kläderna är för dyra och inte tillräckligt snygga för det priset. Men lite då och då så går jag faktiskt in i affären ändå och kikar. Det kan ju hända att man stöter på någonting jättefint till ett bra pris liksom. :P Och det är precis det som har hänt. =) Jag har hittat ett par jättesöta byxor som finns i strl 50-62 i tre färger. Jag vill ha alla tre! ♥ ^^ Rasmus kommer bli så fin... Tidigare så kostade dem 145:- men idag så rear de ut byxorna för 70. DET är en bra deal!


Byxorna är i verkligheten mycket mörkare i färgerna. 
De svarta är ju svarta, de lila är väldigt mörklila och de "blå" är mörk petrol mer...

Rasmus önskar sig sånna! ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

Fanns det bara så små strl? ;( Jag vill ju ha alla tre till Lukas ju :D

2011-01-15 @ 16:29:45
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

De var verkligen super söta. Pontus fick en tröja av mormor o morfar i julklapp från PoP som var jätte söt. Är små målade djungeldjur på den. Den han har på sig på headerbilden ;P Den är verkligen super fin och den används väldigt! mycket :D

2011-01-17 @ 09:31:16
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0