Vecka 38

2011-01-17 @ 13:24:54<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag går jag alltså in i vecka 38. Känns konstigt. Men men sånt är livet. Idag har jag bestämt mig för att nu på min mammaledighet så ska det bli ändring på saker och ting här hemma. Hoppas jag. Om jag orkar hålla mitt löfte till mig själv. Det jag har bestämt är egentligen inte så jobbigt. Men jag och Hugo ska vara ute och leka en stund varje dag. Han behöver det och jag ... jag behöver också komma ut. Annars så sitter jag här i soffan och pillar mig i navelen. Som inte är särskilt djup längre. Om jag spänner magmusklerna så ploppar den ut tom. XD Jag är en sån person som annars kan få in halva pekfingret i naveln typ. :P

Men men idag har vi alltså vart ute och lekt en timme. Theres var med och höll mig sällskap men hennes barn var inte hemma så Hugo fick leka själv. Vilket han inte hade några problem med så länge som jag och Theres höll oss i närheten. 

I eftermiddag ska vi inte göra så mycket, jag ska försöka städa lite här hemma. Och tvätta. Det är hur mycket som hellst nu när Hugo spydde ner fyra set med sängkläder i början på helgen. Nej det ligger inte en massa nerspytt inne på toaletten, det tvättade vi upp så fort vi kunde. Men all annan tvätt blev ju liksom liggandes då. Bortprioriterad när vi som sagt hade massa nerspydda sängkläder att ta tag i istället. Så det ska jag ta tag i denna veckan. Komma ikapp så att säga. :P

Jag ska också försöka hänga upp tavellisten i Rasmus rum... Eller så ber jag Stefan kika på det när han kommer hem. Det lät bättre. XD

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Linus kom dagen innan igångsättning.

Vi var på kontroll på SMVC på tisdagen, då fick vi veta att jag skulle få igångsättning på tordagen, och natten till onsdag så satte mina värkar igång.

2011-01-17 @ 15:54:51
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

såg du att ja tyvärr inte kunde komma på söndag?

ska jag föra över pengar te ditt konto då så skickar du kläderna eller hur ska vi göra?

kram

2011-01-18 @ 08:28:04
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0