Fy bubblan!

2011-03-06 @ 13:51:38<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det har inte alls vart en härlig natt inatt. Igårkväll så somnade Rasmus så gott i mitt knä när jag satt vid datorn. (Jag börjar bli ganska bra på det där med att skriva/kolla på datorn och amma... Haha! Allt för att kunna göra fler saker samtidigt.) Jag var inte det minsta trött faktiskt. Stefan hade vart iväg med Hugo tidigare på kvällen och köpt lördagsgodis och dricka så när barnen ändå sov så satt vi här och spelade lite. Hade lite egentid brev id varandra liksom. XD Som de nördar vi faktiskt är.

Men vid tolv-tiden började jag bli jättetrött och tänkte att jag skulle gå och lägga mig. Pyttsan. Rasmus hade minsan andra planer han. Han skulle suga tutte konstant till klockan slog tre. Då lyckades jag äntligen gå honom att somna om. Då var jag så trött att jag hade börjat störtlipa om någon ens tittade på mig. Så jag somnade bums när huvudet nuddade kudden typ.

Men lyckan var inte långvarig. Hugo bestämde sig för att vakna klockan 6 i morse så det var ju bara att knalla upp. Jag tänkte att när som hellst vaknar väl ändå Rasmus och vill äta så det är väl lika bra att vara vaken. Hugo och jag gosade ner oss i soffan framför playhouse disney och rasmus vaknade inte förän klockan tio! TIO! Fy fan! Hade jag vetat att han skulle sova så länge hade jag fan tvingat Hugo att somna om! Men Rasmus brukar ju vakna vid sju. Oavsett när han åt sist så har han vaknat sju i stort sett alla dagar.

Inatt gick föresten filmen I am Sam på tv. Har ni sett den? Den är underbar! Det handlar om en utvecklinsstörd man som blivit pappa. Mamman lämnar flickan hos honom och sticker redan när hon får lämna BB. Han, som heter Sam, tar hand om flickan och allt går jättefint. Tills myndigheterna bestämmer sig för att han inte klarar av att ta hand om henne längre och de tar henne ifrån honom. Filmen handlar väl mest om hans kamp att få henne tillbaka och den är riktigt hemsk. Hans måtto är All you need is love och det verkar ju fungera bra. Tills alla måste lägga näsan i blöt. ^^ Nej men helt ärligt. Den är helt underbar och måste ses av alla som inte sett den! *Min åsikt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0