Äntligen

2011-11-08 @ 11:18:51<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Nästan en hel natts sömn. :D Jag fick i alla fall många fler timmar än vanligt. Jag gick som sagt och la mig typ 20 över sju igår, strax efter att vi lagt barnen och jag stensomnade! Innan klockan slog halv åtta sov jag. Rasmus vaknade vid tolv och då gick jag upp och vyssjade honom till sömns igen och sedan vaknade han inte förän vid femtiden och sedan gick vi upp klockan sju. Helt underbart och jag känner mig mycket piggare idag. Så nu har jag städat här hemma och ska passa på att dammsuga och baka lite nu när Rasmus sover.

Sedan kommer Emma och Ralf hit och hälsar på och fikar lite. De har med sig Saga så förhoppningsvis kan Timja få lite roligt också. =)

Men Timja ska leka idag i alla fall. I eftermiddag. Jag ska ta med mig henne och barnen (Erika ska också med) ut till Upphärad till Erikas mamma. Hon bor mitt ute i skogen så där kan Timja förhoppningsvis leka lite med Anettes hundar (En boxer och en Ridgeback).

Anette är himla duktig också med hundar så vi ska se om hon kan hjälpa mig att få Timja att sluta dra så förbanat. Jag håller på att flippa verkligen! Jag har träningsvärk vareviga dag typ för att man får hålla emot så mycket när man går ut och går med henne. Det känns som att vi prövat allt men ingenting verkar funka. Timja har bara bråttom till allt. Till lövet där framme eller trädet där borta. Till barnen på lekparken eller tanten på bänken. SUCK! Så jag hoppas att Anette har något tips som fungerar.

Nej nu måste jag sätta igång som jag ska hinna baka innan Emma kommer. ;)


Älskade vän! ♥

Kommentarer
Postat av: Theres

Du får ta mer bilder, jag kommer ju få en chock nästa gång jag ser både rasmus och timja!

2011-11-08 @ 12:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0