Det går för fort!

2011-11-23 @ 14:08:56<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag la ut tyget jag köpte, det med "turtles" på, på golvet och frågade Hugo: "Vad ska mamma sy av det här? Vill du ha ett par byxor? Eller kanske en tröja?" Hugo svarade "Inget." Jag försökte igen, "Vill du inte ha ett par byxor av det här? Det är ju jättecoolt ju!" Hugo gav mig en blick som om jag var helt galen. Typ "mamma du vet ju verkligen inte vad som är coolt!" Han börjar bli lite stor... Han har fått lite för mycket egen vilja. XD

Kommentarer
Postat av: Agneta F

:-D

2011-11-23 @ 14:44:50
Postat av: Veronica

Haha, gooingen, nä han börjar verkligen bli stor nu killen, bäst att tänka på vad man säger och inte lägga in några egna värderingar om vad som är coolt och inte <3

Tack för senast, alltid lika roligt att få träffa er!

Största kramen!

2011-11-24 @ 12:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0