...

2011-10-01 @ 23:07:17<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag känner inte alls för det här och har egnetligen ingen aning om varför jag klickade in mig på bloggen, än mindre varför jag faktiskt skriver. Jag vill hellst gå och lägga mig.

Idag har vi satsat stenhårt på att trött ut Timja, och misslyckats. På förmiddagen var vi i hundgåren med Takoda och de två fick leka lite. Mongo fick stå utanför för Takoda tyckte inte om honom. Dumt att utmana ödet liksom...
Hon blev lite anfådd en liten stund men inget större. Efter en halvminuts paus var hon fit-fot-fight igen liksom.

Hela eftermiddagen har vi vart på kalas hor Mattias som fyllt år och Timja fick leka med Tequila. Tequila var helt slut och stod tillslut och vädjade att få komm in istället för att vara med Timja.

...Men men. Nu är hon trött och sover i alla fall. (Det brukar hon ju iofs göra ändå vid den här tiden på dygnet så det säger ju inte så mycket men...)

Nu ska jag krypa till kojs för i morgon ska jag städa och förbereda barnkalas för min lilla älskling som fyllde år förra helgen. ♥

Kommentarer
Postat av: kjelle

Hej Amelie! Om du verkligen vill trötta ut Timja så ska du ut och spåra(använda nosen mycket) med henne för då blir hon garanterat trött, för det sitter inte i bena på hundar utan mycket sitter i huvudet på hundar i allmänhet, och tränar du henne på det så blir faktiskt trött, jag har dubbelkollat med en hundtränare här, som har sagt att det är det vi ska göra med Zilla innan vi ens får vara med på agilytin. Hälsa min son och mina sonsöner KRAM!

2011-10-02 @ 00:15:54
Postat av: Ozzan

Ett aktivitetsspel är att rekommendera annars!! :) Chilla har ett som hon gillar men börjar tycka är för enkelt. Ett av typen flytta på/ lyft på ett lock för att hitta gömda godisar. Men det tröttar ut henne på ett sätt som allt spring i världen inte klarar av.. :)

2011-10-04 @ 21:49:00
URL: http://sweetmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0