Nu händer det ännu mer...

2011-10-05 @ 22:56:26<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3

Här hemma står saker och ting inte stilla just nu. Allt händer känns det som! Vi har rivit en vägg, satt upp en "ny vägg", köpt "matbord" och möblerat om en hel del.
Hmm... Såg inte så mycket ut i ord men ni som rivit/byggt väggar förut vet att det ibland är lättare sagt än gjort! Vi fick även tänka om i planeringen för det visade sig att det inte gick att göra så som vi tänkt från början... Men det här blir nog kanske till och med bättre.

I morgon kommer elektriikern och hjälper oss lite, och jag ska åka till en syo och prata om min närmaste framtid och vad det finns för vägar till mitt mål. Hopas hon kommer fram till någonting som matchar mina banor... Men det vet man ju aldirg.

Annars så stickar jag en del just nu. Fick en beställning på fem par strumpor och ja, jag är inte överdrivet van med strumpstickorna! Men det går frammåt.

Nej nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna. Jag ska nog se vad vi har i kylen och sedan lägga mig å snarka... God natt!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ojojoj så ni grejar! Ni är inte dåliga med att fixa och så bra det ser ut att bli! Säg till när vi får komma och kika på resultatet ;-)

Kramis!!

2011-10-10 @ 00:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0