Torsdag

2011-10-06 @ 16:23:02<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3

Det regnar. Jag är vrålhungrig och vi har köpt tapeter. Elektrikern kommer idag och fixar elen. Rasmus är förbannad och det ser ut som ett helvete hemma. Jag är trött på det. Jag är trött på att vi måste tvätta (att jag inte har några rena strumpor och måste använda Stefans) men inte har någonstans att ställa/hänga tvätten. Att man knappt kommer in på dass utan att slå halvt ihjäl sig... Men snart är det klart. <3 förhoppningsvis hinner vi tapetsera en hel del idag så kanske Stefan kan slänga lite bråte i morgon och hinna sätta upp bordet innan vi åker. I helgen åker vi till Borås och hälsar på Anne och Rikard. Äntligen!

(det här blev ett "tankeinlägg" som suger i både ordning, logik och interpunktion. Jag vet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0