Utmanad

2011-09-22 @ 13:34:34<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3

Jag blev utmanad av Donken!

 

Varför började du blogga?
Jag ville ha någonstans att skriva ner minnen och bilder som man kan gå tillbaka till sedan. (Orka skriva ut bilder och klistra in i dagboken liksom! XD) Sedan är det ett smidigt och roligt sätt för de som bor längre bort att se vad vi hittar på (Om jag uppdaterar ordentliggt. :P)

 

Vilka bloggar följer du?

Jag följer några av mina vänner och en del pysselbloggar. Jag följer också Lady Dahmer som har så mycket bra i sin blogg. ;)

Favoritfärg?
Jag älskar Rosa! Men så är jag även tokigt galen i petrol/turkost och grönt! =)

 

Favoritfilm?
Åh det är så svårt! Men jag måste nog svara Greese eller Moulin Rouge. =)

 

Vilket land/länder drömmer du om att få besöka och varför?
Kina eller Japan. Det känns bara så pluttenuttigt (tänker på allt sött som kommer därifrån)...

 


Och nu de fem bloggare som får en utmaning av mig är

Marita, Therese, Marie, Emma, Theres


Kommentarer
Postat av: Therese- mamma till 2 underbara huliganer

Skall ta tag i den imorgon : )

2011-09-22 @ 17:19:23
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0