Long time no seen...

2012-02-01 @ 20:15:02<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Det var ett tag sedan nu men som jag påpekade tidigare så har jag verkligen inte haft någon lust att blogga... Och en väldigt klok man sa till mig att det kommer ändå inte bli bra om man tvingar fram inläggen så då är det bättre att vänta. Tack Danne. ^^ 
Men i alla fall så vet jag fortfarande inte vad jag ska skriva om... Allt har vart bra. Falun-resan var lyckad och jag träffade flera nya människor. Det var skitkul att träffa Sanna igen och se hur hon bodde och träffa hennes lilla familj. 
Efter att jag kom hem så har jag mest försökt att plugga och få ordning på mitt liv...



I know it has been a while but as i wrote earlier, i havent had any urge for blogging at all... And i verry wise man told me that if i dont fell like writing, i shouldnt do it because then it sould still not be good. Thank you Danne. ^^
But i still dont have anything to write about... Everything has been good. My Falun-trip where sucessfull and i met some really nice people. It was awesome to meet Sanna again too, and see how she lives and to meet her little family. 
After i got home, i have like only tryed to study and get all my pieces together...

Kommentarer
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

vad pluggar du?

2012-02-01 @ 21:13:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0