Valentino

2012-02-14 @ 14:44:30<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Det är alla hjärtans dag idag och jag fick en härlig morgon. :P Älsko gick upp med barnen när de vaknade och sedan vid nio kom han in med frukost på sängen. Efter jag ätit upp så somnade jag om och vid tolv så kom han in igen och väckte mig. Då hade han städat lägenheten. ^^ 
Så jag gick upp och tog mig en dusch och gjorde mig iordning för dagen, sedan plockade Stefan isär min dator och upptäckte vad det var för fel på den. :P Man kan ju säga att man inte städar allt för ofta inuti datorn och det var där felet låg. :P

Idag så är ungarna friska också. Så jag ska, efter det här inlägget, ringa till dagis och säga att prinsen kommer i morgon. Jag måste även ringa till kommunen för nu börjar jag bli så jävla trött på att jag inte har fått något besked ang Rasmus dagisplats. -.-' 
Camilla hade hört häromdagen att de hade en plats åt Rasmus på citronfjärillen. WTF?! Jag vill ha honom på myggan. Det måste jag komma ihåg att ta reda på...

Nej nu ska jag avrunda det här, ringa mina samtal och sedan plugga! ;)


It's  Valentines day today, and I had a lovley morning. :P Love whent up with the kids today and at nine, he woke me up with breakfast on bed. After i ate that, i fell asleep again and he woke me up at twelve. At that time he had cleaned the appartement. ^^
So i took a shower, made ma beautiful and after that BF opened my PC and found the problem. :P Lets just say that you dont clean the inside of your PC that verry often. :P

My kids arent sick anymore, so i'll call the daycare and tell them that Hugo is coming tomorrow, right after i've written this post. And i have to call my commune about Rasmus daycare-start. Im so tired of waiting. -.-'
Camila told me the other day that she heard that they have a spot free for Rasmus on Citronfjärillen (Another daycare). WTF?! I want him on Myggan (Where Hugo is). I have to remember to ask about that... 

Well, i have to keep on with my day, call everyone and then study! ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla - Nova & Lex mamma

Det var ju en vikarie, men hon brukar vara där ofta så hon måste missuppfattat för hon skulle inte ljuga. Hoppas du får ordning på saker och ting, klantigt av dom.. :) Puss!

2012-02-14 @ 16:50:56
Postat av: nalle333

Det finns ganska många platser lediga på citronfjärilen. En liten fågel som viskat det i mitt öra. :P

2012-02-14 @ 20:07:07
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0