Breathe.

2012-01-20 @ 17:27:40<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag har det varit fullt upp från morgonen och kommer vara det till kvällen. Nu har jag dock ca 45 minuter på migatt bara försöka varva ner och ta tag i kvällsrutinerna. :P
Idag har mamma vart här, Jag har träffat Marita en snabbis och lämnat Timja där. Teim och hans mamma har vart här och nu har de gått... Strax ska jag göra iordning kvällsrutinerna och slänga ungarna i säng innan det är dags att ringa hit Marita. ;) Det är min dag. Hoppas ni hade en lika bra som jag hade/kommer ha. ;)


....Och när jag skrivit färdigt det här inlägget så är ungarna redan lagda och jag ska ringa till Marita. :P





Busy day today! Something has happened since i got out of bed this morning and it will continue untill i crawl back into it. :P Now i have like 45 min break untill evening-routins begin.
Today, my mother has been here, and i met Marita when i left Timja at her place, Teim and his mother has been here aswell... But now its empty here. Exept for uss. Ill soon begin with the rest of the things i have to do and put the kids to bed before its time to call over Marita. ;) That's my day, i hope you had/will have an awesome one too! ;)

...And bu the time i finished this, it was already late and the kids are asleep in their beds and i am just about to call Marita. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0