Home Alone

2012-01-18 @ 16:24:18<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag har haft en helt underbar morgon! Först sov jag till jag själv vaknade, sedan låg jag kvar i sängen lite till. :P När jag sedan gick upp hade Stefan tagit med sig ungarna och åkt någonstans. Jag skickade ett sms och frågade när han trodde att han var hemma igen och han sa att han skulle komma hem senare.
Jag tog allt bara jävligt lugnt och tog en promenad med Timja och en låååång duch och bara njöt. =)

Stefan kom alldeles nyss hem. Naturligtvis precis när jag skulle sätta på en film, men det gör inte så mycket. Jag har ju möjlighet att mysa med barnen istället. :P





I had a wondelful morning today! I slept untill i woke up by my self, and after i woke up i just stayed in bed doing nothing. :P When i finally got out of bed Stefan had gone out with the kids. I sent him a textmessage and asked him when he planed to be back and he just said 'later'.
So i just did everything real slow and just enjoyed not having to rush anything. I took a walk with Timja and after that a shower and just... Enjoyed everything. =)


Stefan just came home ofc just when i planed to start watch a movie but i dont really care. Instead i had some time to cuddle with my kids. :P

Kommentarer
Postat av: Danne (Best Mage EU)

Needar själv en sådan bra Sovmorgon ( Hot going to happend this year ) :P

Inte coolt.

2012-01-18 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0