Idag kom han iväg till dagis i alla fall.

2012-01-11 @ 00:13:57<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja igår ställde jag klockan så att min stora älskling skulle komma iväg till dagis. =) Vi tog pulkan dit, bakom Timja och det gick superbra för båda två! Hon är så duktig så. <3
Men sen när vi skulle hämta Hugo igen så ville hon inte vara med längre. Det märktes så tydligt på henne så jag drog pulkan istället. Det är ju inte meningen att hon ska vara obekväm eller få ont eller så. Absolut inte!

Idag har jag kollat upp lite priser på nattlogi i Falun också. Shit va dyrt det är med sånt! Det är nästan så att jag funderar på att prata med Farmor, jag har för mig att hennes bror bor där i trakterna? Men nej... Jag har typ aldrig träffat honom så det skulle kännas gött skumt. XD Men i all fall... Jag tror att jag hittade ett B&B som jag ska köra på. Hoppas ni bara att det finns rum kvar där när pengarna kommer in. :P

Annars så är jag rant ut sagt skitnervös inför resan till Falun! Jag har eventuellt aldrig vart där! Men det beror på om det är i Falun den stora dalahästen står? För i så fall har jag kollat på den och åkt vidare... Men det räknas inte i så fall. Och nu ska jag åka dit och vara här helt själv! Men det löser sig nog. Det har ju en tendens att göra det.
Måste köpa lite böcker också innan det är dags att åka men som allt annat så får det vänta tills jag får lite pengar. Fick 2000:- från fsk den här månaden. Yayy. För det lever man ju flått på -.-'


Vi har lite snö i alla fall! <3
Fast den är ju typ borta nu. -.-' Så 'hadde' är väl en mer korrekt term.


Ibland är det väldigt svårt att se glad ut.


Älsko.


Vi tog följe med William hem ifrån dagis idag. =)

Yesterday i put the alarm on so that my darling would be able to go to the kindergarten. =) We took the sled, Timja pulled and it went awesome. She is such a good girl! <3
But when we where going to pich Hugo up again i tied the sled and you could just so clearly see that she did not want to do that. So i took the sled instead because its not intended för her to be unpleasant or get hurt or anything. Absolutley not!

Today ive also checked on places where i can sleep in Falun and fuck that shit is expensive! Im almost thinking about talking to my grandmother because i think her brother lives around there somewere? But no... Ive like never seen him so that would just be weird. XD But anyway... I think i found a B&B that im going for. I just hope that there is a room left there when the money comes. :P

And im so nervose about my trip to Falun! Ive eventually never been there! Well that depends on if its there the big Dalahorse is? Because in that case ive been there, watched that one and left... But that doesnt count any way so. And now im going there all by my self! But i think i will manage. Everything usually works out in the end.
I have to buy some book too before i leave but that, as everything else, has to wait untill i got my money.
I got like 200 eur this month. Yayy on me. Beacuse that will make us fat. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0