Lördag

2012-01-14 @ 09:51:12<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Igår hade jag en helt underbar kväll tillsammans med Marita. Eller ja, inte bara jag, Hugo var med också och jag hoppas ju att Marita och Nova hade en bra kväll också. ;) Ungarna lekte jättefint tillsammans ända fram till att vi skulle gå hem. Då brakade helvetet lös eftersom Hugo inte ville. Han var gött trött och vi stannade alldeles för länge egentligen... Han brukar ju ligga i säng vid sju men nu så började vi inte ens gå hem förän klockan var typ kvart över sju. :P
Så när vi kom hem så tjöt han hela vägen till sängen och väckte naturligtvis Rasmus på Kuppen. -.-' Rasmus hade vart hemma med pappa, jag har inte hört några klagomål så jag antar att det har gått jättebra med? :P

Sedan har jag blivit klar med Erikas mössa. =) Det är den jag har på mig i inlägget innan. Den blev jättemysig och stor och fluffig. =)
Så nu står kvar på mig "att-göra-lista" En tårta till Ozzan och Halsduk och vantar till Erika. Men jag tror faktiskt att jag sätter igång med tårtan nu eftersom den går så fort. Så slipper Ozzan vänta... ♥



Yesterday i had a wonderful evening with Marita. Or, not just me of course, Hugo where with me and i hope that Marita and Nova had a great time aswell. ;) The kids where playing great together the whole time but hell broke loose when i said that we was going home. Hugo didnt want that. He was so tired because we staied too long really... Hugo are usually in bed at 7 but yesterday we packed up at 19.15. :P
Of course he cried all way home and in to bed so he woke Rasmus up. -.-' Rasmus had been home with Stefan and since i havent heard anything i guess it went well at home too? :P

And im done with Erika's hat. =) Its the one i wear in the pic's in the previous post. Is ended up so cozy and big and fluffy. =)
So... Left on my "to-do-list" is a cake for Ozzan and mittens and scarf for Erika as well. But i actually think im gonna do the cake next, because it doesnt take verry long. So Ozzan dont have to wait for ever. ♥

Kommentarer
Postat av: Danne (Best Mage EU)

Hoppas du hade en underbar kväll medans jag höll din Gubbe sällskap ;)



\\Danne

2012-01-14 @ 09:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0