Söndag

2012-01-22 @ 09:56:54<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Det är söndag idag. Söndag. Det betyder att jag ska upp till stockholm idag; köra dig helt själv. Jag är skitnervös! Tänk om jag inte hittar? Tänk om jag kör vilse XD Vad som hellst kan ju egentligen hända så... Men det kommer nog att gå bra. *Försöker lugna ner mig*
Jag har ont i magen. :S Jag får alltid det när det är något sont här på gång... Eller nej. Jag får alltid det när det är någonting på gång som jag inte har gjort förut. Det är liksom mycket lättare när Stefan är med för då vet jag att han fixar allt. Jag behöver liksom inte bry mig så mycket. :P Men när jag är ensam har jag inte så många att luta mig tillbaka på.

Men det ska bli lite roligt också. Att träffa Sanna framförallt och att faktiskt "börja i skolan". :P 
Och lite skönt kan det bli att inte behöva bry mig om barn, hundar och hem på ett par dagar... Men jag kommer ju sakna dem som en galning naturligtvis!

Och ursäkta för en dålig bild, det är svårt att få bra bilder på Rasmus nu för tiden... Han är liksom överallt och ingenstans hela tiden. :P Men i alla fall, det jag ville få fram är att han har börjat öppna min garderob, ta ut ett plagg (oftast ett par byxor men ibland tröjor också) och så stänger han igen. Sedan drar han plagget över huvudet (och oftast så lägger det sig liksom som en halsduk) och ser allmänt nöjd ut innan han kryper vidare. ^^ Som om han gör som mig; och tar på mig lite kläder. :P





Ill translate later now i have to go. ;)



Kommentarer
Postat av: Camilla - Nova & Lex mamma

Spännande hörru! Och gud va stor han har blivit! Sitter där och är världens största unge! :)Vad är det du ska plugga där uppe då? Puss!

2012-01-22 @ 12:17:26
Postat av: Ozzan

Varför skriver du på engelska? :) Puss o kram skumbanan!

2012-02-01 @ 13:52:11
URL: http://mylifemymess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0