Torsdag

2012-01-19 @ 15:32:27<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig men jag har börjat stänga av alarmet i sömnen. :/ Ganska irriterande faktiskt! Men men... I alla fall så gjorde jag ju det igen i morse och vaknade av att Rasmus vaknade klockan 8. (mitt alarm ringer 7.30 på "dagisdagar") Det var ju inte så att vi försovit oss men det blev ju lite stressigare än vanligt. Men iväg kom vi i alla fall. =)

Efter att jag lämnat Hugo på dagis så gick Rasmus och jag hem till Marita. Nova var på dagis och Tommy skulle hämta lite saker... Jag höll Marita sällskap och sedan flyttade vi en bokhylla och ändrade lite. :P Jag kom på mig själv flera gånger med att säga saker som "jag tycker att den här ska vara här" eller "jag tycker inte att de här sakerna ska vara här"... Haha. Undra vem som bestämmer vart vad ska vara här hemma XD

Efter vi möblerat om och fikat lite var klockan så mycket att det var dags att gå till dagis igen. ;) Och under dagen så blev det också bestämt att Erika och Mari ska komma hit efter att Erika slutar jobba. Så jag antar att de är på ingång om en timme eller så... 

Och innan dess hade jag tänkt mig att hinna laga lite mat och få i ungarna lite av den. =) Ciao!


≥≤

I really don know whats happening to me but i tend to shut off the alarm in my sleep nowadays. :/ Pretty annoying! Anyway... I did that this morning aswell and i woke up at 8 when Rasmus woke me up. (Instead of 7.30 when my alarm sets off at "daycaredays") We didnt really 'overslept' but we couldnt take everything as calm as im used to. :P

After i left Hugo at the daycare i took Rasmus and went to Marita. Nova was at her daycare and Tommy where going to pic some things up.... I kept Marita company and then we moveed a shelf and changed some stuff. :P I noticed that i kept saying "i ont think this should be here" or "i think you should have theese here instead"... Haha. I wonder who is deciding thingd like that at my home... XD

After we re-furnished and had some cookies, it was time to go to the daycare again. ;) And during the day it was decided that Erika and Mari are coming here after Erikas work. So i guess they are here in about an hour or so...

And before that i hope to have made something to eat and ofc, ate. =) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0