Vårstädning?

2012-01-16 @ 12:20:21<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3

Det känns som om allting som kan krångla har krånglat idag. Idag; den enda dagen som jag MÅSTE ha internet, har jag inte det!
Idag ska jag skicka in studieförsäkran till CSN och registrera mig på min utbildning. Men det görs ju naturligtvis på internet! Jag hade inte ens något internet i telefonen när jag vaknade i morse så... När jag inte hade något på datorn heller, blev det ett samtal till 3! Och ja, nu har jag internet i telefonen iaf.. Alltid något men det betyder ju inte att jag kan göra det jag skulle eftersom jag behöver min e-legitimation... -.-'

Här hemma har vi städat bort var enda liten julpryl. (förutom handdukarna i badrummet... Får nog ta dem idag :P) Det hände i fredags och idag blir nog dagen ägnad åt fönsterputsning och försöka flytta rätt allt undanstoppat pga juldekorationer. ;)




Today it feels like everything that CAN fuck me up, do. -.-' Today, the only day i really HAVE to have internet, i dont.
I have to register on my education and send a "promise that i will study" so i can get My money. And that is ofc do trugh internet.
I didnt even had internet on My phone when i woke up so the day began with a call to 3! So now i atleast have internet in My phone! But i still cant do what i have to do because i need my e-id. -.-'

At home Ive cleaned away all the Christinas. (acept for some towels in the batheoom, i think i should do that Today) well that happended this friday and i think i will spend 'today' with washing My windows and try to place everything that has benen moved due to the Christinas-decorations, back to their real place. ;)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/417793/images/2012/pic_184687840.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/417793/images/2012/pic_184687840.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0