Veronica & Niklas

2012-01-17 @ 16:20:35<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Fastän jag gick och la mig tidigare igår än jag gjort på länge; Fastän jag somnade med en gång till skillnad från alla andra nätter; Fastän jag sovit oavbrutet och nästan 7 timmar.... Var jag så trött så det gjorde ont att öppna ögonen i morse. Mina sömnvanor börjar slå tillbaka. ;)
I alla fall så hade jag två underbara och pigga killar i morse som lyssnade och gjorde allt jag sa till dem. =) Vi kom fram till dagis 20 minuter för tidigt idag. Det händer typ aldrig. :P Vi brukar vara där tidigast hel. 

När jag hade lämnat Hugo och kommit hem igen så var Rasmus ganska trött... Så han fick vila en tidig middag idag och medans han och pappa sov, gick jag ut med Timja. Sedan var det äntligen min tur att äta frukost. ♥ Den var efterlängtad idag kan jag säga. Men efter det så tog jag det bara dödslugnt! Jag kollade på tre avsnitt av 2½ men och sedan började jag kolla på en film men innan jag nådde halvvägs så hade Reasmus och Stefan vaknat och kommit upp. =)

Hem var dock svårare att få med sig Hugo idag. Han slängde sig på marken och skrek hela vägen till trappan. Han ville inte alls gå hem utan stanna på dagis och spela dator -.-' Yayy va roligt att de har skaffat en sån där så treåringarna ALDRIG kan komma ifrån all teknik.
Men barnen verkar ju gilla den och den gör ju fröknarnas dagar fan så mycket lättare så jag förstår väl att de gillar den... Annat blir det väl de dagarna barnen inte FÅR sitta där. Men det är deras smäll.

Idag kommer min kusin Veronica och hennes kille Niklas hit. Hugo har frågat efter dom sen jul så nu var det väl på tiden då. ;) Han fick ett mål utav dem i julklapp och utav Stefans farfar fick han innebandyklubbor och bollar så han vill att de ska komma och spela med honom. =)

Nej nu ska jag grejja diskmaskinen och kanske hinna dammsuga innan gästerna kommer. ;) Kanske också ta fram bullarna ut frysen, det hade väl vart kul att ha någonting att bjuda på också. XD



Rasmus & Veronica

Although I went to bed earlier last night than I have in a long time; Although I fell asleep
right away, unlike all other nights; Although I slept constantly and almost 7 hours .... I was so tired that it hurt to open my eyes this morning. My sleeping habits begins to strike back. ;)
Anyway, I had two lovely and alert boys this morning who listened and did everything I told them to. =) And we came to the daycare 20 minutes early today. It happens kind ever. :P We tend to be there at sharp at earliest.

When i came home again after wed left Hugo, Rasmus where kind of tired... So he had an early nap today and while he and his father where asleep I went for a walk with Timja. After that it was finally my turn to eat some breakfast. ♥ I had been longing for that one i can tell you that. But after that the apartment where deadly quiet! I watched three episodes of 2½ men and then I began to watch a movie but I didn't even made it to the half of it before Rasmus and Stefan came up. =)

It was a lot harder to get Hugo to come home today. He just threw himself on the ground and screamed all the way home. He didn't want to leave at all, but playing on the computer at the daycare. -.-' Yayy! It's so funny that the daycare have a computer so the three year olds just CANT get away from the technology at all.

Well the kids love it of course and I guess it makes the teachers job a bit easier so I can understand that they like it... But I think it will be another story when the day comes, as the kids can't play with it, But I guess I don't have to worry.

Today my cousin Veronica and her boyfriend Niklas are coming here. Hugo has been asking for them since Christmas,  so i guess it's about time to finally meet them. ;) He got a goal from them as a Christmas gift and from Stefan's grandfather he got a floor ball set. So of course he wants them to come and play with him. =)

Well... now i have to go and do the dishes and maybee ill even find the time to vacuum before our guests arrives. ;) Ill maybee even have the time to get the buns from the freezer so i have something to offer them aswell... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0